Rehan Khan

افزائش کے دوران جاوا فنچ کی ضرورت

افزائش نسل کے دوران، جاوا فنچز کی کامیاب تولید اور صحت مند اولاد کو یقینی بنانے کے لیے مخصوص تقاضے ہوتے ہیں۔ ان میں سے کچھ ضروریات میں شامل ہیں:

گھوںسلا بنانے کا مواد: جاوا فنچوں کو اپنے گھونسلے بنانے کے لیے مناسب گھوںسلا کرنے والے مواد کی ضرورت ہوتی ہے۔ اس میں گھاس، ٹہنیاں اور پنکھ شامل ہو سکتے ہیں۔

نیسٹنگ سائٹ: جاوا فنچس کو اپنے گھونسلے بنانے کے لیے ایک مناسب جگہ کی ضرورت ہوتی ہے، جیسے کہ گھوںسلا خانہ یا پودوں کا اچھی طرح سے محفوظ علاقہ۔

Finches Nestling safely

اعلیٰ معیار کی خوراک: افزائش نسل کے دوران، جاوا فنچوں کو انڈے کی پیداوار اور چوزوں کی نشوونما کے لیے غذائیت سے بھرپور غذا کی ضرورت ہوتی ہے۔ اس میں مختلف قسم کے بیج، پھل اور کیڑے شامل ہو سکتے ہیں۔

کیلشیم: جاوا فنچز کو مضبوط انڈے کے خول بنانے کے لیے کیلشیم کی ضرورت ہوتی ہے۔ کیلشیم کا ذریعہ فراہم کرنا، جیسے کٹل بون، فنچوں کی افزائش کے لیے اہم ہے۔

صاف پانی: جاوا فنچوں کی افزائش کے لیے صاف پانی ہمیشہ دستیاب ہونا چاہیے۔ انڈے کی پیداوار اور چوزوں کی نشوونما میں مدد کے لیے انہیں افزائش کے دوران معمول سے زیادہ پانی کی ضرورت پڑ سکتی ہے۔

Requirement Finch during breeding

رازداری: جاوا فنچز کو افزائش کے دوران تناؤ اور خلل کو کم کرنے کے لیے رازداری کی ضرورت ہوتی ہے۔ ایک پرسکون اور ویران علاقہ فراہم کرنا کامیاب افزائش کو یقینی بنانے میں مدد کر سکتا ہے۔

روشنی: ہر روز روشنی کی مستقل مقدار فراہم کرنے سے جاوا فنچ کی افزائش کے رویے کو منظم کرنے میں مدد مل سکتی ہے۔ عام طور پر 12-14 گھنٹے دن کی روشنی کی سفارش کی جاتی ہے۔

Finches in Daylight

درجہ حرارت اور نمی: مستحکم درجہ حرارت اور نمی کی سطح کو برقرار رکھنا جاوا فنچوں کی افزائش کے لیے اہم ہے۔ درجہ حرارت کی مثالی حد عام طور پر 65-75 ° F (18-24 ° C) کے درمیان ہوتی ہے، اور نمی کی سطح کو 40-60% کے درمیان رکھا جانا چاہیے۔

یہ ضروریات فراہم کرکے، آپ اپنے فنچوں کے لیے کامیاب افزائش اور صحت مند اولاد کو یقینی بنانے میں مدد کر سکتے ہیں۔

اپنا تبصرہ بھیجیں