ﻧﻔﺲ ﺍﻟﻤﮩﻤﻮﻡ ﮐﯽ ﺭﻭﺍﯾﺖ ﮐﯿﻤﻄﺎﺑﻖ ﺍﺑﻦ ﺳﻌﺪ ﻟﻌﯿﻦ ﮐﮯ ﮐﺮﺑﻼ ﺳﮯ ﺍﭘﻨﮯ ﻣﻘﺘﻮﻟﯿﻦ ﮐﻮ ﺩﻓﻦ ﮐﺮ ﮐﮯ ﺣﺴﯿﻦ ﻭ ﺍہلبیت ﺍﻭﺭ ﺍﻧﺼﺎﺭ اﺑﺎ ﻋﺒﺪﺍﻟﻠﮧ ﮐﯽ ﻣﻄﮩﺮ ﻻﺷﻮﮞ ﮐﻮ ﺍﯾﺴﮯ ﮨﯽ ﺑﮯ ﮔﻮﺭ ﻭ ﮐﻔﻦ ﭼھﻮﮌ ﮐﺮ ﺟﺎﻧﮯ ﮐﯿﺒﻌﺪ ﻗﺮﯾﺒﯽ ﻣﻘﺎﻣﯽ ﺁﺑﺎﺩﯼ (ﻏﺎﺿﺮﯾﮧ) ﮐﮯ ﺭﮨﺎئشی ﻗﺒﯿﻠﮧ ﺑﻨﯽ ﺍﺳﺪ ﮐﮯ ﺑﻌﺾ ﻟﻮﮒ ﺍئے ﺟﻨﮩﻮﮞ ﻧﮯ ﺣﺴﯿﻦ ﺍﻭﺭ ﺍﻧﮑﮯ ﺍﺻﺤﺎﺏ ﻭ ﺍہلبیت ﮐﮯ ﻻﺷﻮﮞ ﭘﺮ ﻧﻤﺎﺯ ﭘﮍھی ﺍﻭﺭ ﻭﮨﯿﮟ ﺩﻓﻦ ﮐﺮ ﺩﯾﺎ ﺟﮩﺎﮞ ﺍﺝ ﺍﻥ ﮐﯽ ﻗﺒﺮﯾﮟ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﮨﯿﮟ۔
“ﺍﻟﮑﺎﻣﻞ ﺍﻟﺒﮩﺎﺋﯽ” ﮐﯽ ﺭﻭﺍﯾﺖ ﮐﯿﻤﻄﺎﺑﻖ ﺟﻨﺎﺏ ﺣﺮ ﮐﻮ ﻭﮨﺎﮞ ﺩﻓﻦ ﮐﯿﺎ ﮔﯿﺎ ﺟﮩﺎﮞ ﻭﮦ ﺷﮩﯿﺪ کئے ﮔﺌﮯ ﺍﻧﮑﯽ ﻗﺒﺮ ﮔﻨﺞ ﺷﮩﯿﺪﺍﻥ ﺳﮯ کچھ ﺩﻭﺭ ﮨﮯ۔ ﺗﻘﺮﯾﺒﺎ ﺍﺝ ﮐﮯ ﺣﺴﺎﺏ ﺳﮯ 19 کلو ﻣﯿﭩﺮ ﺑﻨﺘﮯ ﮨﯿﮟ۔
ﺑﻨﻮ ﺍﺳﺪ ﻗﺒﺎئل ﻋﺮﺏ ﭘﺮ ﻓﺨﺮ ﮐﺮﺗﮯ ﺗﮭﮯ ﮐﮧ ﺍﻧﮩﻮﮞ ﻧﮯ ﺣﺴﯿﻦ ﺍﻭﺭ ﺷﮩﺪﺍﺀ ﮐﯽ ﻻﺷﻮﮞ ﭘﺮ ﻧﻤﺎﺯ ﭘﮍھی ﺍﻭﺭ ﺍﻧﮩﯿﮟ ﺩﻓﻨﺎﯾﺎ. ﺍﺳﯿﻄﺮﺡ ﺟﻨﺎﺏ ﺍﺑﻮﺍﻟﻔﻀﻞ ﺍﻟﻌﺒﺎﺱ ﻛﻮ ﻋﻠﻘﻤﻪ ﮐﮯ ﻧﺰﺩﯾﮏ ﻭﮨﯿﮟ ﺩﻓﻦ ﮐﯿﺎ ﮔﯿﺎ ﺟﮩﺎﮞ ﻭﮦ ﺷﮩﯿﺪ ﮨﻮﺋﮯ۔
ﺍﺑﻦ ﺷﮩﺮ ﺍﺷﻮﺏ ﻭ ﻣﺴﻌﻮﺩﯼ ﮐﯽ ﺭﻭﺍﯾﺘﻮﮞ ﮐﯿﻤﻄﺎﺑﻖ ﺍہلیان ﻏﺎﺿﺮﯾﮧ (ﺑﻌﺾ ﻧﮯ ﻋﺎﻣﺮﯾﮧ ﻟﮑﮭﺎ ﮨﮯ) ﻧﮯ ﺣﺴﯿﻦ ﺍﻭﺭ ﺍﻧﮑﮯ ﺍﺻﺤﺎﺏ ﭘﺮ ﻧﻤﺎﺯ ﭘﮍھ ﮐﺮ ﺍﻧﮩﯿﮟ ﺩﻓﻦ ﮐﺮ ﺩﯾﺎ. ﺍﻭﺭ ﺟﺐ ﻭﮦ ﺍﻥ ﺷﮩﺪﺍء ﮐﻮ ﺩﻓﻦ ﮐﺮ ﺭﮨﮯ ﺗﮭﮯ ﺗﻮ ﺍﻧﮩﻮﮞ ﻧﮯ ﺳﻔﯿﺪ ﭘﺮﻧﺪﻭﮞ ﮐﻮ ﺩﯾﮑﮭﺎ ﺟﻮ ﻓﻀﺎ ﻣﯿﮟ ﮔﺮﺩﺵ ﮐﺮ ﺭﮨﮯ ﺗﮭﮯ۔
“ﺗﺬﮐﺮﺓ ﺍﻟﺨﻮﺍﺹ” ﻣﯿﮟ ﻃﺒﺮﯼ ﻟﮑﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ. ﺯﮨﯿﺮ ﺑﻦ ﺍﻟﻘﯿﻦ ﺟﻮ ﺣﺴﯿﻦ ﮐﯿﺴﺎتھ ﺷﮩﯿﺪ ﮨﻮﺋﮯ۔ ﺍﻧﮑﯽ ﺯﻭﺟﮧ ﻧﮯ ﺍﭘﻨﮯ ﻏﻼﻡ ﮐﻮ ﮐﺮﺑﻼ بھیجا ﺍﻭﺭ ﺍﻥ ﺳﮯ ﮐﮩﺎ ﮐﮧ ﺟﺎﮐﺮ ﺍﭘﻨﮯ آﻗﺎ ﮐﻮ ﮐﻔﻦ ﭘﮩﻨﺎ ﺩﮮ۔ ﺟﺐ ﯾﮧ ﻏﻼﻡ ﮐﺮﺑﻼ ﭘﮩﻨﭽﺎ ﺍﻭﺭ ﺣﺴﯿﻦ ﮐﮯ ﺟﺴﺪ ﺍﻃﮩﺮ ﮐﻮ ﺭﯾﮓ ﮔﺮﻡ ﭘﺮ ﺑﮯ ﮐﻔﻦ ﭘﺎﯾﺎ ﺗﻮ ﮐﮩﻨﮯ ﻟﮕﺎ “ﻣﯿﮟ ﺍﭘﻨﮯ آﻗﺎ ﮐﻮ ﮐﻔﻦ ﺩﻭﮞ؟ ﺍﻭﺭ ﺣﺴﯿﻦ ﺑﮯ ﮐﻔﻦ ﭘﮍﮮ ﺭﮨﯿﮟ ﻭﺍﻟﻠﮧ ﻣﯿﮟ ﺍﯾﺴﺎ ﻧﮧ ﮐﺮﻭﻧﮕﺎ. ﭘﺲ ﺍﺱ ﻧﮯ ﯾﮧ ﮐﻔﻦ ﺣﺴﯿﻦ ﮐﻮ ﭘﮩﻨﺎ ﺩیا ﺍﻭﺭ ﺍﭘﻨﮯ ﺍﻗﺎ ﮐﻮ ﺩﻭﺳﺮﺍ ﮐﻔﻦ ﭘﮩﻨﺎ ﺩﯾﺎ”
ﻋﺰﯾﺰﻭ! ﯾﮩﺎﮞ ﺩﯾﮕﺮ ﺍﯾﺴﯽ ﺭﻭﺍﯾﺎﺕ ﺑﮑﺜﺮﺕ ﮨﯿﮟ ﺟﻦ ﻣﯿﮟ ﯾﮧ ﺻﺮﺍﺣﺘﺎ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺍﻣﺎﻡ ﺯﯾﻦ ﺍﻟﻌﺎﺑﺪﯾﻦ ﺑﺎﻋﺠﺎﺯ ﺍﻣﺎﻣﺖ ﮐﻮﻓﮧ ﺳﮯ ﺗﺸﺮﯾﻒ ﻻئے ﺍﻭﺭ ﺍﭘﻨﮯ ﺑﺎﺑﺎ ﺍﻭﺭ ﺷﮩﺪﺍﺀ ﮐﯽ ﻻﺷﻮﮞ ﭘﺮ ﻧﻤﺎﺯ ﭘﮍھائی ﺍﻭﺭ ﺍﻧﮩﯿﮟ ﻭﮨﯿﮟ ﺩﻓﻦ ﮐﯿﺎ ﺟﮩﺎﮞ ﺍﺝ ﺍﻧﮑﯽ ﻗﺒﻮﺭ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﮨﯿﮟ۔
ﻣﻌﺮﻭﻑ ﺷﯿﻌﮧ ﻧﻈﺮﯾﮧ ﮐﯿﻤﻄﺎﺑﻖ ﻣﻌﺼﻮﻡ ﮐﻮ ﺻﺮﻑ ﻣﻌﺼﻮﻡ ﮨﯽ ﻏﺴﻞ ﺩﯾﺘﺎ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﻧﻤﺎﺯ ﭘﮍھاتا ﮨﮯ. ﮨﻢ ﻧﮯ ﺩﻭﻧﻮﮞ ﺍﻗﻮﺍﻝ ﺍﭖ ﮐﮯ ﺳﺎﻣﻨﮯ ﺑﯿﺎﻥ ﮐﺮ ﺩیئے ﮨﯿﮟ۔
ﺍﺱ ﻣﻀﻤﻮﻥ ﮐﯽ ﺍﯾﮏ ﺭﻭﺍﯾﺖ “ﻧﻔﺲ ﺍﻟﻤﮩﻤﻮﻡ” ﻣﯿﮟ ﺍﻣﺎﻡ ﺍﺑﻮ ﺟﻌﻔﺮ ﻋﻠﯿﮧ ﺍﻟﺴﻼﻡ ﺳﮯ ﻣﺮﻭﯼ ﮨﮯ ﺍﭖ ﻓﺮﻣﺎﺗﮯ ہیں ﮐﮧ “ﺟﺐ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﮧ (ﺹ) ﮐﯽ ﻭﻓﺎﺕ ﮨﻮئی ﺗﻮ ﺟﺒﺮئیل ﺍﻭﺭ ﻓﺮﺷﺘﻮﮞ ﻧﮯ ﻏﺴﻞ ﻭ ﺗﮑﻔﯿﻦ ﻭ ﺗﺪﻓﯿﻦ ﺍﻭﺭ ﻗﺒﺮ کھودنے ﻣﯿﮟ ﻣﻮﻻ ﻋﻠﯽ علیہ السلام ﮐﯽ ﻣﺪﺩ ﮐﯽ ﺍﻭﺭ آپ کے ﺟﺴﺪ ﺍﻃﮩﺮ ﭘﺮ ﻧﻤﺎﺯ ﭘﮍھی۔ ﺍﺳﯿﻄﺮﺡ ﻣﻮﻻ ﻋﻠﯽ علیہ السلام ﮐﯽ ﺷﮩﺎﺩﺕ ﮨﻮئی ﺗﻮ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﮧ (ص) ﻧﮯ ﺍﻣﺎﻡ ﺣﺴﻦ علیہ السلام ﮐﯽ ﻣﺪﺩ ﮐﯽ ﺍﻭﺭ ﺗﺠﮩﯿﺰ ﻭ ﺗﮑﻔﯿﻦ ﻭ ﺗﺪﻓﯿﻦ ﻣﯿﮟ ﺳﺎتھ ﺩﯾﺎ۔ ﺍﺳﯿﻄﺮﺡ ﺟﺐ ﺣﺴﻦ ﻣﺠﺘﺒﯽ علیہ السلام ﺷﮩﯿﺪ ﮨﻮئے ﺗﻮ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﮐﺮﻡ (ص) ﻭ ﻣﻮﻻ ﻋﻠﯽ علیہ السلام ﻧﮯ ﺗﺠﮩﯿﺰ ﻭ ﺗﺪﻓﯿﻦ ﻭ ﺗﮑﻔﯿﻦ ﻣﯿﮟ امام ﺣﺴﯿﻦ علیہ السلام ﮐﯽ ﻣﺪﺩ ﮐﯽ۔
ﺍﺳﯿﻄﺮﺡ ﺟﺐ ﻣﻈﻠﻮﻡ ﮐﺮﺑﻼ ﮐﯽ ﺗﺪﻓﯿﻦ ﮐﺎ ﻭﻗﺖ آﯾﺎ ﺗﻮ ﺍﻣﺎﻡ ﺯﯾﻦ ﺍﻟﻌﺎﺑﺪﯾﻦ علیہ السلام ﺑﺎﻋﺠﺎﺯ ﺍﻣﺎﻣﺖ ﺗﺸﺮﯾﻒ لائے ﺍﻭﺭ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﮐﺮﻡ (ص) و ﺍﻣﺎﻡ ﻋﻠﯽ علیہ السلام اور ﺍﻣﺎﻡ ﺣﺴﻦ علیہ السلام ﻧﮯ ﺗﺪﻓﯿﻦ ﻣﻈﻠﻮﻡ ﮐﺮﺑﻼ ﻣﯿﮟ ﺍﭖ کی ﻣﻌﺎﻭﻧﺖ ﮐﯽ۔”
ﺍﮔﺮﭼﮧ ﺑﻨﻮ ﺍﺳﺪ بھی ﮨﻤﺮﺍﮦ ﺭﮨﮯ ﻟﯿﮑﻦ ﯾﮧ ﺳﯿﺪ ﺍﻟﺼﺎﺑﺮﯾﻦ ﺍﻣﺎﻡ ﺳﺠﺎﺩ علیہ السلام ﮨﯽ ﺗﮭﮯ ﺟﻨﮩﻮﮞ ﻧﮯ ﺷﮩﺪﺍﺀ ﮐﻮ ﺍﺱ ﺗﺮﺗﯿﺐ ﭘﺮ ﺩﻓﻦ ﮐﺮﻭﺍﯾﺎ ﺟﺲ ﻃﺮﺡ ﺍﺝ ﺍﻧﮑﯽ ﻗﺒﻮﺭ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﮨﯿﮟ۔ (ﺳﻼﻡ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮩﻢ ﺍﺟﻤﻌﯿﻦ)
ﺭﻭﺍﯾﺖ ﻣﯿﮟ ﮨﮯ ﺟﺐ ﺑﻨﻮ ﺍﺳﺪ ﺗﺪﻓﯿﻦ ﮐﺮ ﺭﮨﮯ تھے ﺍﺱ ﺩﻭﺭﺍﻥ ﺍﻧﮩﯿﮟ ﮐﻮﻓﮧ ﮐﯽ ﺟﺎﻧﺐ ﺳﮯ ﺍﯾﮏ ﺳﻮﺍﺭ آﺗﺎ ﺩکھائی ﺩﯾﺎ۔ ﯾﮧ ﻟﻮﮒ چھپ ﮔﺌﮯ ﺷﺎﯾﺪ ﮐﮧ ﺍﺑﻦ ﺳﻌﺪ ﮐﮯ ﻟﻮﮒ ﮨﻮﮞ۔ ﻟﯿﮑﻦ ﯾﮧ ﺻﺎﺑﺮﯾﻦ ﮐﮯ ﺍﻣﺎﻡ ﺳﯿﺪ ﺳﺠﺎﺩ علیہ السلام تھے۔ آﭖ ﻧﮯ ﺑﻨﻮ ﺍﺳﺪ ﮐﻮ ﺍﭘﻨﺎ ﺗﻌﺎﺭﻑ ﮐﺮﺍﯾﺎ ﭘﺲ آپ ﺗﺮﺗﯿﺐ ﺑﺘﺎﺗﮯ ﺟﺎﺗﮯ ﺗﮭﮯ ﺍﻭﺭ ﺑﻨﻮ ﺍﺳﺪ ﺍﺳﯽ ﺗﺮﺗﯿﺐ ﮐﯿﻤﻄﺎﺑﻖ ﺗﺪﻓﯿﻦ ﺷﮩﺪﺍﺀ ﻣﯿﮟ آپ کی ﻣﺪﺩ ﮐﺮﺗﮯ ﺟﺎﺗﮯ ﺗﮭﮯ۔ ﺍﺱ ﺩﻭﺭﺍﻥ آپ کی آنکھوں ﺳﮯ ﺍﻧﺴﻮ ﻣﻮﺳﻢ ﺑﮩﺎﺭ ﮐﯽ ﺑﺎﺭﺵ ﮐﯿﻄﺮﺡ ﺟﺎﺭﯼ ﺗﮭﮯ۔ ﺧﺼﻮﺻﺎ ﺟﺐ آﭖ ﺍﭘﻨﮯ ﭼﭽﺎ ﺍﺑﻮ ﺍﻟﻔﻀﻞ ﺍﻟﻌﺒﺎﺱ ﮐﯽ ﻧﻌﺶ ﺍﻃﮩﺮ ﮐﯽ ﺗﺪﻓﯿﻦ ﮐﺮﻧﮯ ﻟﮕﮯ ﺗﻮ ﭼﯿﺨﯿﮟ ﻣﺎﺭ ﮐﺮ ﺭﻭئے ﺑﯿﺸﮏ ﺍﺑﻮﺍﻟﻔﻀﻞ ﺍﻟﻌﺒﺎﺱ ﮐﯽ ﺷﮩﺎﺩﺕ ﻧﮯ ﺣﺴﯿﻦ علیہ السلام ﮐﯽ ﮐﻤﺮ ﺗﻮﮌ ﺩﯼ ﺍﻭﺭ ﺳﯿﺪ ﺳﺠﺎﺩ ﮐﻮ ﺑﮯ ﺣﺎﻝ ﮐﺮ ﺩﯾﺎ۔
ﺷﯿﺦ ﻃﻮﺳﯽ ﻧﮯ ﺍﭘﻨﯽ ﺍﺳﻨﺎﺩ ﻣﯿﮟ ﺑﺴﻨﺪ ﺍﻣﺎﻡ ﺻﺎﺩﻕ ﻋﻠﯿﮧ ﺍﻟﺴﻼﻡ ﺭﻭﺍﯾﺖ ﮐﯽ ﮨﮯ “ﺍﯾﮏ ﺻﺒﺢ ﺟﻨﺎﺏ ﺍﻡ ﺍﻟﻤﻮﻣﻨﯿﻦ ﺣﻀﺮﺕ ﺍﻡ ﺳﻠﻤﮧ ﺭﻭﺗﯽ ﮨﻮﺋﯽ ﻧﮑﻠﯿﮟ ﭘﺲ ﺟﺐ ﺍﻥ ﺳﮯ ﺭﻭﻧﮯ ﮐﺎ ﺳﺒﺐ ﭘﻮﭼﮭﺎ ﮔﯿﺎ ﺗﻮ ﺑﻮﻟﯿﮟ “ﻣﯿﺮﺍ ﺑﭽﮧ ﺣﺴﯿﻦ ﮐﺮﺑﻼ ﻣﯿﮟ ﻗﺘﻞ ﮐﺮ ﺩﯾﺎ ﮔﯿﺎ ﮨﮯ ﮐﯿﻮﻧﮑﮧ ﻣﯿﮟ ﻧﮯ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﮧ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺍﻟﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﻮ ﺧﻮﺍﺏ ﻣﯿﮟ ﺩﯾﮑﮭﺎ ﮐﮧ ﺍﭖ ﮐﺎ ﭼﮩﺮﮦ ﺍﻗﺪﺱ ﺧﺎﮎ آﻟﻮﺩ ﮨﮯ۔ ﺍﻭﺭ ﺍﻧﺘﮩﺎﺋﯽ ﻏﻤﮕﯿﻦ ﻭ ﺣﺰﯾﻦ ﮨﯿﮟ” ﻣﯿﮟ ﻧﮯ ﭘﻮﭼﮭﺎ “ﺍﮮ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﮯ ﺭﺳﻮﻝ! ﮐﺲ ﺷﮯ ﻧﮯ ﺍﭖ ﮐﻮ ﺍﺳﻘﺪﺭ ﻏﻤﮕﯿﻦ ﻭ ﺩﻝ ﮔﺮﻓﺘﮧ ﮐﺮﺩﯾﺎ ﮨﮯ؟”
ﺗﻮ ﺍﭖ ﻧﮯ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ: “ﺍﻡ ﺳﻠﻤﮧ! ﻣﯿﮟ ﺍﺝ ﭘﻮﺭﯼ ﺭﺍﺕ ﺣﺴﯿﻦ ﺍﻭﺭ ﺍﻥ ﮐﮯ ﺍﺻﺤﺎﺏ کیلئے ﻗﺒﺮﯾﮟ کھوﺩ ﺭﮨﺎ ﮨﻮﮞ ﺍﻭﺭ ابھی ﻓﺎﺭﻍ ﮨﻮﮐﺮ ﮐﺮﺑﻼ ﺳﮯ ﺍﺭﮨﺎ ﮨﻮﮞ۔”
ﺍﺳﯽ ﻣﻀﻤﻮﻥ ﮐﯽ ﺍﯾﮏ ﺍﻭﺭ ﺭﻭﺍﯾﺖ ﺣﻀﺮﺕ ﺍﺑﻦ ﻋﺒﺎﺱ ﺳﮯ ﻣﺮﻭﯼ ﮨﮯ ﺟﺲ ﮐﯿﻤﻄﺎﺑﻖ ﺍﻧﮩﻮﮞ ﻧﮯ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﮧ (ص) ﮐﻮ ﺍﺱ ﺣﺎﻝ ﻣﯿﮟ ﺩﯾﮑﮭﺎ ﮐﮧ آﭖ ﮐﯽ آنکھوں ﺳﮯ آﻧﺴﻮ ﺟﺎری ہیں، ﭼﮩﺮﮦ ﺍﻧﻮﺭ ﻏﺒﺎﺭ آﻟﻮﺩ ﺍﻭﺭ ﭘﺎئے ﺍﻗﺪﺱ ﻣﯿﮟ ﻧﻌﻠﯿﻦ نہیں ﺗﮭﮯ۔ آﭖ ﻧﮯ ﺍﭘﻨﺎ ﮐﺮﺗﮧ ﻣﺒﺎﺭﮎ تھاﻣﺎ ﮨﻮﺍ ﺗﮭﺎ ﺍﻭﺭ ﯾﮧ ﺍﯾﺖ ﭘﮍھ ﺭﮨﮯ ﺗﮭﮯ (ﻇﺎﻟﻢ ﯾﮧ ﮔﻤﺎﻥ ﻧﮧ ﮐﺮﯾﮟ ﮐﮧ ﺍﻟﻠﮧ ﺍﻥ ﮐﯽ ﮐﺮﺗﻮﺗﻮﮞ ﺳﮯ ﻏﺎﻓﻞ ﮨﮯ- ﺍﺑﺮﺍﮨﯿﻢ 42) ﭘﮭﺮ ﺍﭖ ﻧﮯ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ: ﻣﯿﮟ ﮐﺮﺑﻼ ﺳﮯ آ ﺭﮨﺎ ﮨﻮﮞ ﺍﻭﺭ ﯾﮧ ﺣﺴﯿﻦ ﺍﻭﺭ ﺍﻧﮑﮯ ﺍﺻﺤﺎﺏ ﮐﺎ ﺧﻮﻥ
ﮨﮯ ﺟﺴﮯ ﻣﯿﮟ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﯽ ﺑﺎﺭﮔﺎﮦ ﻣﯿﮟ ﻟﮯ ﺟﺎﻭﻧﮕﺎ۔”
ﺭﻭﺍﯾﺖ ﮐﯿﻤﻄﺎﺑﻖ ﺟﺐ ﻗﺒﺮ کھودی ﺟﺎﻧﮯ ﻟﮕﯽ ﺗﻮ ﺣﺴﯿﻦ علیہ السلام ﮐﯽ ﻗﺒﺮ ﮐﮯ ﺳﺮﮨﺎﻧﮯ ﺳﮯ ﺍﯾﺴﯽ ﺧﻮﺷﺒﻮ پھیلی ﺟﻮ ﻣﺸﮏ ﺳﮯ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﭘﺎﮐﯿﺰﮦ تھی ﺍﯾﺴﯽ ﮨﯽ ﺧﻮﺷﺒﻮ ﺣﺴﯿﻦ علیہ السلام ﮐﮯ ﻭﻓﺎﺩﺍﺭ ﺻﺤﺎﺑﯽ ﺟﻨﺎﺏ ﺟﻮﻥ ﮐﮯ ﺟﺴﺪ ﺍﻃﮩﺮ ﻣﯿﮟ ﺩﻓﻦ ﮐﮯ ﻭﻗﺖ ﭘﺎﺋﯽ ﮔﺌﯽ ﺟﻨﮑﮯ ﻟﯿﮯ ﺣﺴﯿﻦ علیہ السلام ﻧﮯ ﺩﻋﺎ ﮐﯽ تھی۔
ﮨﻢ ﯾﮩﺎﮞ ﺍﺱ ﻣﺸﮩﻮﺭ ﺭﻭﺍﯾﺖ ﮐﺎ ﺧﻼﺻﮧ ﺑﯿﺎﻥ ﮐﺮﻧﺎ ﻣﻨﺎﺳﺐ سمجھتے ﮨﯿﮟ ﺟﻮ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﮧ (ص) ﺳﮯ ﻣﺮﻭﯼ ﮨﮯ ﺟﺐ ﺍﭘﮑﻮ ﺟﺒﺮﯾﯿﻞ ﻧﮯ ﻗﺘﻞ ﺣﺴﯿﻦ علیہ السلام ﮐﯽ ﺧﺒﺮ ﺩﯼ ﭘﮭﺮ ﮐﮩﺎ ﮐﮧ “ﺟﺐ ﺍﻥ ﺷﮩﺪﺍﺀ ﮐﯽ ﻣﻮﺕ ﮐﺎ ﻭﻗﺖ آئے گا ﺗﻮ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﺰﻭﺟﻞ ﺧﻮﺩ ﺍﻧﮑﯽ ﺍﺭﻭﺍﺡ ﮐﻮ ﺍﭘﻨﮯ ﻗﺒﻀﮧ ﻣﯿﮟ ﻟﮯ ﻟﯿﮕﺎ ﺍﻭﺭ ﺍﻧﮑﯽ ﺭﻭﺣﻮﮞ ﮐﻮ ﺧﻮﺩ ﻗﺒﺾ ﮐﺮﯾﮕﺎ. ﺗﺎﮐﮧ ﺍﻧﮑﯽ ﻋﺰﺕ ﺍﻓﺰﺍئی ﮨﻮ۔ ﯾﮩﯽ ﺍﺭﺟﻌﯽ ﺍﻟﯽ ﺭﺑﮏ ﮐﯽ ﺣﻘﯿﻘﯽ ﺗﻔﺴﯿﺮ ﮨﮯ۔ ﺍﺱ ﮐﯿﺒﻌﺪ آﺳﻤﺎﻥ ﺳﮯ ﻣﻼئکہ ﯾﺎﻗﻮﺕ ﻭ ﺯﻣﺮﺩ ﮐﮯ ﺑﺮﺗﻦ ﻟﯿﮑﺮ ﺍﻥ ﺷﮩﺪﺍﺀ ﮐﮯ ﺍﺟﺴﺎﻡ ﮐﻮ ﺩھوئیں ﮔﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﻟﻠﮧ ﺍﻧﮩﯿﮟ ﺑﮩﺘﺮﯾﻦ ﭘﻮﺷﺎﮎ ﺟﻨﺖ ﭘﮩﻨﺎئے گا ﺑﻌﺪ ﺍﺯاں ﻣﻼئکہ ﺻﻒ ﺩﺭﺻﻒ ﺍﻥ ﭘﺮ ﻧﻤﺎﺯ ﭘﮍھیں ﮔﮯ۔ پھر ﺍﻟﻠﮧ ﺍﯾﺴﯽ ﻗﻮﻡ ﻻئے گا ﺟﺴﮯ ﯾﮧ ﮐﻔﺎﺭ نہیں ﭘﮩﭽﺎﻧﺘﮯ ﮨﻮﻧﮕﮯ۔ ﺍﻭﺭ ﯾﮧ ﻟﻮﮒ ﺧﻮﻥ ﺣﺴﯿﻦ ﺑﮩﺎﻧﮯ ﻣﯿﮟ ﺷﺮﯾﮏ ﻧﮧ ﮨﻮﻧﮕﮯ. ﯾﮧ آ ﮐﺮ ﺍﻥ ﺷﮩﺪﺍﺀ ﮐﯽ ﻻﺷﻮﮞ ﮐﻮ ﺩﻓﻦ ﮐﺮیں ﮔﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﻥ ﻗﺒﻮﺭ ﮐﮯ ﻧﺸﺎﻧﺎﺕ ﺑﻨﺎئیں گے۔ ﺍﻥ ﻣﯿﮟ ﻗﺒﺮ ﺳﯿﺪ ﺍﻟﺸﮩﺪﺍء ﺍﮨﻞ ﺣﻖ ﮐﯽ ﻋﻼﻣﺖ ﺑﻦ ﺟﺎئے گی ﺟﮩﺎﮞ ﺳﮯ ﻣﻮﻣﻨﯿﻦ ﮐﺎﻣﯿﺎﺑﯿﺎﮞ ﺣﺎﺻﻞ ﮐﺮیں گے ﺍﻭﺭ ﻓﺮﺷﺘﻮﮞ ﺳﮯ ﺗﺤﺎئف ﻭﺻﻮﻝ ﮐﺮﯾﻨﮕﮯ پھر ﺍﻟﻠﮧ ﻋﺰﻭﺟﻞ ﺩﻥ ﺭﺍﺕ ﻣﯿﮟ ﺍﯾﮏ ﻻکھ ﻓﺮﺷﺘﻮﮞ ﮐﻮ ﻣﺴﻠﺴﻞ بھیجے ﮔﺎ ﺟﻮ ﺍﻥ ﮐﮯ ﺍﻥ ﺯﻭﺍﺭﻭﮞ ﮐﺎ ﻧﺎﻡ لکھیں ﮔﮯ ﺟﻮ ﯾﮩﺎﮞ آئیں ﮔﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﻥ کیلئے ﻭﮦ ﺍﺳﺘﻐﻔﺎﺭ ﻭ ﺭﺣﻤﺖ ﻃﻠﺐ ﮐﺮﯾﻨﮕﮯ۔”
ﺍﻟﺴﻼﻡ ﻋﻠﯽ ﺍﻟﺤﺴﯿﻦ ﻭ ﻋﻠﯽ ﻋﻠﯽ ﺍﺑﻦ ﺍﻟﺤﺴﯿﻦ ﻭ ﻋﻠﯽ ﺍﻭﻻﺩ ﺍﻟﺤﺴﯿﻦ ﻭ ﺍہلبیت ﺍﻟﺤﺴﯿﻦ ﻭ ﺍﺻﺤﺎﺏ ﺍﻟﺤﺴﯿﻦ. ﻭ ﻟﻌﻨﺖ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯽ ﺍﻟﻈﺎﻟﻤﯿﻦ. ﺍﻧﺎ ﻟﻠﮧ ﻭﺍﻧﺎ ﺍﻟﯿﮧ ﺭﺍﺟﻌﻮﻥ۔
📚 ﺣﻮﺍﻟﮧ جات
1) ﻧﻔﺲ ﺍﻟﻤﻬﻤﻮﻡ 356-355-
2) ﺑﺤﺎﺭ ﺍﻻﻧﻮﺍﺭ 230 -394 /45۔
3) ﺍﻟﺒﺤﺎﺭ 48/270۔
4) ﺭﺟﺎﻝ ﺍﻟﻜﺸﻲ 464-
5) ﺍﻟﻤﻨﺎﻗﺐ 4/112۔
6) ﺗﺬﻛﺮﺓ ﺍﻟﺨﻮﺍﺹ 14-
7) ﺍﻟﺒﺤﺎﺭ 22/513۔
8) ﺍﻟﺒﺤﺎﺭ 289 /27۔
9) ﺑﺼﺎ ﺋﺮ ﺍﻟﺪﺭﺟﺎﺕ 225-
10) ﻛﺎﻣﻞ ﺍﻟﺰﻳﺎﺭﺍﺕ 261۔
11) ﻛﺎﻣﻞ ﺍﻟﺒﻬﺎﺋﯽ 288-287 /2۔
12) ﺍﻻﺭﺷﺎﺩ 227۔