Andrea Jeremiah

اینڈریا جیرمیا نے خواتین کے عالمی دن پر ٹاپ لیس تصاویر شیئر کردیں

اینڈریا جیرمیا نے خواتین کے عالمی دن پر ٹاپ لیس تصاویر شیئر کردیں
اپنی ٹاپ لیس تصویر شیئر کرنے کے ساتھ ہی جریمیا نے لکھا، ‘ایک خاتون ہونے پر فخر ہے۔ ان کی اس پوسٹ پر لوگ شدید تبصرے کر رہے ہیں۔ بہت سے لوگ ان کی پوسٹ سے خوش ہیں تو وہیں کچھ لوگ اس پر غلط تبصرے کر رہے ہیں۔ تصویر شیئر کرتے ہوئے اداکارہ نے سب کو یوم خواتین کی مبارکباد دی ہے۔
اینڈریا جیریمیا نے لیٹسٹ فوٹو کو انسٹاگرام پر شیئر کی اس میں وہ ٹاپ لیس نظر آرہی ہیں۔اسے شیئر کرنے کے ساتھ ساتھ انہوں نے اس پر فخر بھی محسوس کیا۔
اپنی ٹاپ لیس تصویر شیئر کرنے کے ساتھ ہی جریمیا نے لکھا، ‘ایک خاتون ہونے پر فخر ہے۔ ان کی اس پوسٹ پر لوگ شدید تبصرے کر رہے ہیں۔
اینڈریا کی پوسٹ پر لوگ شدید تبصرے کر رہے ہیں۔ ایک نے لکھا، ’’مجھے آپ کے مداح ہونے پر فخر ہے‘‘۔ ایک اور نے لکھا، ‘ہمیں فخر ہے کہ میں آپ کا مداح ہوں۔ تیسرے نے لکھا کہ جسم دکھانے کی کیا ضرورت ہے؟ چوتھے نے لکھا، ‘یہ سفید چادر بھی ہٹادو اور پھر عورت ہونے پر فخر کرو’۔ اس طرح لوگ ان کی پوسٹ پر شدید تبصرے کر رہے ہیں۔
آپ کو بتاتے چلیں کہ 35 سالہ اینڈریا جیرمیا اپنے بولڈ انداز کے لیے بھی جانی جاتی ہیں۔ وہ سوشل میڈیا پر خود سے متعلق اپ ڈیٹس شیئر کرتی رہتی ہیں۔ بولڈ تصاویر بھی وہ اکثر و بیشت شیئر کرتی رہتی ہیں۔

اپنا تبصرہ بھیجیں